Цей модуль
допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом
проектів, а саме: уміння розумно поставити запитання – це основа якісного
навчання, добре продумані запитання провокують змістовні зв’язки з тим, що учні
приносять до класної кімнати попереднього навчання та зі свого життєвого
досвіду; поведінка вчителя, сприятливе середовище у класній кімнаті та
стратегії впровадження проектів – все це важливо при створенні навчального
процесу, що будується на навчальних потребах учнів; деталі плану впровадження
визначають вимоги до середовища поза класною кімнатою перед, під час та після
виконання учнями проектів і забезпечують успіх навчання. У цьому модулі я
обговорив з учасниками тренінгу те, як можна використовувати різні техніки постановки
запитань; створив презентацію для того, щоб підтримати навчання, що будується
навколо навчальних потреб учнів; створив план впровадження теми та документ для
фасилітації; визначив наявність усіх складових свого Портфоліо; знайшов
Інтернет-ресурси з професійного розвитку освітян.
Немає коментарів:
Дописати коментар